Nie można uruchomić Niepewne perspektywy niezależnego komitetu doradczego ds. Płatności ad

Posted in Uncategorized  by admin
September 3rd, 2018

(ACA zobowiązuje aktuariusza do wydania takiej pięcioletniej prognozy co rok jako pierwszy etap procesu IPAB.) Zgodnie z raportem, wydatki na osobę w ramach Medicare wzrosną średnio o 1,15% w tym okresie, znacznie poniżej docelowa stopa wzrostu ustalona przez ACA – średnia wskaźnika cen konsumpcyjnych (CPI) i medycznego wskaźnika CPI (patrz wykres). Istotnie, tempo wzrostu wydatków Medicare na każdego rejestrującego zwolniło od 2006 r., A ACA ma dalej ograniczać tę stopę. Jedną z konsekwencji stopniowego wzrostu wydatków jest to, że IPAB nie będzie musiał proponować redukcji zwrotu kosztów Medicare. Jeśli w najbliższym czasie utrzyma się niski wzrost wydatków na Medicare, najbardziej kontrowersyjna cecha IPAB – rozważenie kongresowe propozycji IPAB w ramach przyspieszonych procedur – nie wejdzie w grę. Innymi słowy, ponieważ wzrost wydatków na Medicare został zahamowany, IPAB nie będzie tak ważny, jak twierdzili jego zwolennicy lub jego przeciwnicy. Bardziej prawdopodobne jest, że nie ma to znaczenia, niż stanie się głównym elementem ograniczania kosztów. Teraz zdolność IPAB do poruszania się naprzód jest wątpliwa. Jego członkowie – rada ma składać się z ekspertów ds. Polityki zdrowotnej, lekarzy i innych pracowników służby zdrowia, pracodawców, płatników osób trzecich i przedstawicieli konsumentów – powinni być nominowani przez prezydenta do zatwierdzenia przez Senat w porozumieniu z przywódcami Kongresu Demokratów i Republikanów. Spośród 15 członków nominowanych przez prezydenta, 6 zostanie wybranych w porozumieniu z przywódcami izb parlamentu i senatu, a przywódcy Izby Demokratycznej i Senatu mają przedstawić informacje na temat 6 dodatkowych kandydatów.
Jeszcze 3 lata po wprowadzeniu ACA IPAB nadal nie ma członków. Sekretarz Zdrowia i Opieki Społecznej Kathleen Sebelius opisała aktywne dyskusje na temat kandydatów IPAB w lutym 2012 r. I powiedziała w zeszłym miesiącu, że administracja konsultowała Kongres w sprawie potencjalnych członków . Ale prezydent Obama jeszcze nie wyznaczył nikogo na IPAB, a Republikańscy przywódcy kongresów odmówili przedstawienia zaleceń dla mianowanych. Nawet jeśli Demokraci osiądą na kandydatach, kontrowersje wokół IPAB sprawią, że ich zatwierdzenia Senatu, które są przedmiotem obstrukcji, są wyjątkowo trudne. Historycznie Prezydenci dokonali nominacji, gdy Senat jest w stanie przerwy, a prezydent Obama mógł w ten sposób wypełnić niektóre automaty IPAB. Ale przerwy w spotkaniach mają charakter tymczasowy i trwają tylko do końca następnej sesji Kongresu. Ponadto w styczniu 2013 r. Amerykański Sąd Apelacyjny w Dystrykcie Kolumbii wydał orzeczenie surowo ograniczające konstytucyjną władzę prezydenta do dokonywania takich nominacji. Administracja Obamy odwołuje się od tej decyzji do Sądu Najwyższego; w międzyczasie w maju inny federalny sąd apelacyjny powtórzył wąską interpretację mocy obwodu DC Circuit. Nawet jeśli przeszkody prawne zostaną ominięte, poleganie na nominacjach na przerwy może podważyć teoretycznie bezpartyjny charakter IPAB. Jednakże, jeśli nie zostanie wyznaczony żaden członek, prawo do zalecania zmian w Medicare, gdy cele wydatków zostaną przekroczone, nie zniknie: powraca do sekretarza służby zdrowia i ludzi.
Ponieważ wydatki na Medicare nie przekraczają obecnie celów ACA, administracja nie musi teraz wyznaczać członków
[podobne: usg brzucha bydgoszcz, metoda ndt, histamina w żywności ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: histamina w żywności metoda ndt usg brzucha bydgoszcz