Nie można uruchomić Niepewne perspektywy niezależnego komitetu doradczego ds. Płatności

Posted in Uncategorized  by admin
September 3rd, 2018

Kontrowersje podążyły za niezależnym komitetem doradczym ds. Płatności (IPAB) od samego początku. The Affordable Care Act (ACA) ustanowiła IPAB jako 15-osobową, nieelektroniczną zarząd. Oprócz innych obowiązków, IPAB jest uprawniony do rekomendowania zmian w Medicare, jeśli przewidywany wzrost wydatków na jednego beneficjenta przekroczy określone cele. Kongres musi rozważyć reformy Medicare proponowane przez radę zgodnie ze specjalnymi przepisami prawnymi, w tym ograniczenia debaty, które mają zapewnić szybkie działania. Jeśli Kongres nie uchwali przepisów zawierających te propozycje lub alternatywnych polityk, które przynoszą te same oszczędności, zalecenia IPAB zostaną wdrożone przez sekretarza służby zdrowia i człowieka. Inne przepisy utrudniają Kongresowi zastąpienie tych procedur (wymagane są supermajorie) lub całkowite wyeliminowanie rady (ACA pozwala Kongresowi zrobić to tylko w 2017 roku poprzez głosowanie nad większością głosów) .1-3 W 2010 r. Urzędnicy administracji Obamy uznali IPAB za najważniejszą zmianę instytucjonalną w ACA i kluczowy składnik ograniczania kosztów opieki zdrowotnej.4 IPAB cieszy się dużym poparciem wśród wielu analityków polityki zdrowotnej, których przyciąga wizja niepartyjnego Deska odizolowana od nacisków politycznych, które mogą formułować bardziej racjonalną i spójną politykę Medicare5. Zwolennicy IPAB również chwalą to jako niezawodne zapewnienie, że wzrost wydatków Medicare jest moderowany, niezależnie od bezczynności Kongresu. Prezydent Obama zaproponował wzmocnienie roli rady poprzez obniżenie docelowych wydatków na Medicare, które uruchomiłyby działanie IPAB.
Krytycy IPAB widzą to w zupełnie innym świetle. Ponieważ zarząd jest prawnie zabroniony, wydając zalecenia, które zwiększają przychody, zwiększają podział kosztów wśród beneficjentów programu Medicare lub ograniczają korzyści i kwalifikowalność, oczekuje się, że skupi się na oszczędnościach od dostawców usług medycznych. Szeroka koalicja grup z branży opieki zdrowotnej, obawiająca się, że propozycje zarządu doprowadzą do zmniejszenia płatności Medicare, ostro sprzeciwia się IPAB. Ponadto Republikanie postrzegają go jako narzędzie racjonowania i biurokratyczne wtargnięcie do medycyny. W debacie wiceprzewodniczącej w 2012 r. Kongresman Paul Ryan (R-WI) ostrzegł, że IPAB będzie odpowiedzialna za cięcie Medicare każdego roku w sposób, który doprowadzi do odmowy opieki nad obecnymi seniorami. Republikanie House głosowali uchylić IPAB i całą ACA, chociaż środki te nie usunęły senatu Demokratycznej większości. W styczniu 2013 r. GOP przyjął regułą House, w której stwierdził, że IPAB nie stosuje się w bieżącym Kongresie, odrzucając w ten sposób specjalne procedury, które ACA ustanowiła dla rozpatrzenia Kongresu zaleceń IPAB.
Prognozowany wzrost wydatków na Medicare na mieszkańca, wskaźnik cen konsumpcyjnych (CPI) i wskaźnik CPI dla medycyny, 2011-2015. Dane pochodzą z Urzędu Aktuariusza, Centers for Medicare i Medicaid Services, 2013.
Biorąc pod uwagę burzę polityczną związaną z IPAB, ironią losu jest to, że pierwszy ważny kamień milowy w działaniach zarządu został niedostatecznie skomentowany. 30 kwietnia główny aktuariusz Centers for Medicare i Medicaid Services opublikował raport przewidujący wzrost wydatków Medicare w latach 2011-2015
[przypisy: ortodonta gliwice, histamina w żywności, lekarz od cukrzycy ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: histamina w żywności lekarz od cukrzycy ortodonta gliwice